Εφημέριοι

1. Τσολίδης Νεκτάριος (Α’)
2. Πολίτης Αρτέμιος (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Τσάφος Γαβριήλ* (Α’)
2. Αυγέρης Γεώργιος* (Α’)
3. Πάντος Χρήστος (Β’)
4. Κρασσάς Δημήτριος (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Μέχρι τό 1975 ὁ Ἱερός Ναός μας ἦταν ἕνα μικρό ἐξωκκλήσι πού προυπῆρχε στούς βράχους τῆς περιοχῆς. Μέ τίς προσπάθειες ὅλων σχεδόν τῶν ἐνοριτῶν ἐξασφαλίστηκε τό διπλανό καταλλήλο οἰκόπεδο καί χτίστηκε καινούργιος Ναός ὁ ὁποίος ἐγκαινιάστηκε ἀπό τόν Ἐπίσκοπο Εὐρίπου κ. Βασίλειο στίς 5 Ἰουνίου 1988, Κυριακή τῶν Ἁγίων Πάντων.


Εφημέριοι

1. Άνθης Τιμόθεος (Α’)
2. Χατζηαντωνίου Διονύσιος (Α’)
3. Τζέρπος Δημήτριος (Α’)
4. Καλλιγέρης Αντώνιος (Α’)
5. Μπουρντένης Βασίλειος (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Ο Ιερός Ναός Αγίας Φιλοθέης ανεγέρθη το έτος 1936 μετά την ανακάλυψη της Κρύπτης της Αγίας Φιλοθέης, τόπο προσευχής της Αγίας. Κάθε Δευτέρα πραγματοποιείται η Σύναξη Μελέτης της Αγίας Γραφής και κάθε Τρίτη συνάντηση νέων φοιτητών, αποφοίτων και εργαζομένων.  Δύο φορές κατ’ έτος διενεργείται σε συνεργασία με τον Δήμο Φιλοθέης αιμοδοσία.  Κάθε Κυριακή λειτουργεί κατηχητικό σχολείο, ενώ κάθε δεύτερο Σάββατο πραγματοποιείται σύναξη εγγάμων.


Εφημέριοι

1. Κουλιανόπουλος Ιωάννης (Α’)
2. Κλαδίτης Χριστόδουλος (Α’)
3. Μήτσου Ιωάννης (Α’)
4. Χριστοδούλου Γεώργιος (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Καρσιώτης Νεκτάριος (Α΄)
2. Πιτσουλάκης Ευάγγελος (Α’)
3. Κωστάκης Αθανάσιος (Α’)
4. Σκλήρης Σταμάτιος (Α’)
5. Μπιλάλης Αντώνιος (Α’)
6. Σιλβέστρου Γεώργιος (Α’)
7. Τάγαρης Παναγιώτης (Β΄)
8. Αναγνωστάκης Βαρσανούφιος., Διάκ. (Γ΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Παπαδάκης Κωνσταντίνος (Α’)
2. Πατρινός Μιλτιάδης* (Α’)
3. Χαραλαμπόπουλος Κωνσταντίνος (Α’)
4. Παπαγγελόπουλος Ιωάννης (Α’)
5. Βλαβιανός Αναστάσιος (Α’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

 Βρείτε μας στο χάρτη


  Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


Εφημέριοι

1. Κουτουλάκης Χρυσόστομος (Α’)
2. Καρχιλάκης Νικόλαος (Α’)
3. Σταθάκης Μιχαήλ (Α΄)
4. Σαρρής Σωτήριος* (Β’)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

 Βρείτε μας στο χάρτη


 Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.


 

Εφημέριοι

1. Γιαννιός Ἀλέξιος (Α΄)
2. Μαρκαντώνης Παύλος (Α’)
3. Πετρόπουλος Πέτρος (Β΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)

Βρείτε μας στο χάρτη


 Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.

Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.