Εφημέριοι
1. Παπαγιἀννης Μάξιμος (Α’)
2. Ταριάδης Άβιβος (Α΄)
3. Δαμιανάκης Δαμασκηνός* (Α’)
4. Γιουρίνα Μιχαήλ (Α’)
5. Πανουσόπουλος Παναγιώτης (Α’)
6. Ναζαρούκ Πέτρος (Α΄)
7. Νόσεβιτς Αλέξανδρος* (Β’)
8. Γιαννακόδημος Παναγιώτης (Α΄)
9. Ζολοτένκο Γεώργιος. (Α΄)
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.
Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.