(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Ιστοσελίδα: http://www.eisodiagoudi.gr/
Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.
Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Ὁ Ἱερὸς Ναὸς τοῦ Ἁγίου Χαραλάμπους Ἰλισίων εἶναι κτίσμα τοῦ 1965 εἰς τὸ ἄκρο τοῦ Ἄλσους Συγγροῦ πρὸς τὴν πλευρὰν τῆς ὁδοῦ Μιχαλακοπούλου, τὸ ὁποῖον καλύπτει τὸ μεγαλύτερο μέρος τῆς ἐνορίας, με Προεδρικό διάταγμα που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως, στις 19 Ἀπριλίου 1952(υπ΄αριθ. 96 ). Καὶ ἐπεκτείνεται μέχρι τὶς ὑπόρειες τοῦ Ὑμηττοῦ (Πανεπιστημιούπολις).
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Η ενορία του Ιερού Ναού Αγίας Μαρίνης Άνω Ιλισίων ιδρύθηκε το 1976 (ΦΕΚ 39/τεύχ. Α'/21.02.1976). Ο ναός είναι διώροφος. Ο επάνω ναός είναι αφιερωμένος στη μνήμη της Αγίας Μαρίνας και πανηγυρίζει στις 17 Ιουλίου. Ο ισόγειος ναός είναι αφιερωμένος στη μνήμη του Αγίου Νεκταρίου και πανηγυρίζει στις 9 Νοεμβρίου.
Εφημέριοι
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Ιστοσελίδα: http://www.agiosthomas.gr/
Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη.
Εφημέριοι
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Ιστοσελίδα: http://www.ag-therapon-zografou.gr
Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.
Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Η Εκκλησία αρχικά είχε την έννοια της συνέλευσης. Στην Αρχαία Αθήνα υπήρχε η Εκκλησία του δήμου, αντίστοιχη με την σπαρτιατική Απέλλα, όπου οι πολίτες, οι κάτοικοι της πόλης που είχαν πολιτικά δικαιώματα, συγκεντρώνονταν και έκαναν συνέλευση για να πάρουν αποφάσεις για την πόλη. Επίσης, στην αρχαιότητα ο όρος εκκλησία περιέγραφε την συνάθροιση του συνόλου του στρατού για να γίνει κάποια ανακοίνωση ή σύσκεψη. Στη συνέχεια με τον όρο εκκλησία περιγράφεται το σύνολο των χριστιανών.
Στα νεότερα χρόνια, ο όρος εκκλησία περιγράφει επίσης την αυτοκέφαλη εκκλησιαστική εξουσία που μπορεί να υπάρχει σε μία χώρα, βλέπε για παράδειγμα Εκκλησία της Ελλάδας, αλλά και τον χριστιανικό ναό. Ακόμη, με τον όρο εκκλησία περιγράφεται η εκκλησιαστική ακολουθία που τελείται σε ένα ναό.
(* αποσπασμένος σε άλλη Ενορία του εσωτερικού ή του εξωτερικού)
Ἡ ἱστορία τῆς Ἐνορίας τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Γερασίμου ξεκινάει στὶς ἀρχὲς τοῦ αἰῶνα τουλάχιστον, λαμβανομένου ὑπ’ ὅψιν ὅτι ἀπὸ τὸ 1926 εἶναι ἐνορία καὶ ὑπάρχουν βιβλία πολλὰ ποὺ το στοιχειοθετεῖ.Κατά τὰ ἔτη 1945 – 1947, τὸ ἐκκλησιαστικὸ συμβούλιο, ὑπὸ τὴν προεδρία τοῦ ἱερέως Σπυρίδωνος Ζέγγου, ἀνέλαβε καὶ συνέχισε τὴν ἐπέκταση τοῦ μέχρι τότε Ναϊδρίου, καθ’ ὅσον στὴν συνοικία εἶχαν ἐγκατασταθεῖ καὶ νέοι κάτοικοι καὶ ὁ χῶρος του ἦταν ἀνεπαρκὴς γιὰ τὸν ἐκκλησιασμό τους.